„Empiria-Doradztwo w Sprawach Finansów Publicznych” – powstała w 2010 r. firma wyspecjalizowana w organizacji szkoleń z zakresu finansów publicznych. Do ich przeprowadzenia angażowani są praktycy, którzy zdobyli doświadczenie pracując w jednostkach sektora finansów publicznych. Dobrana tematyka szkoleń i wyznaczony ich cel gwarantują uzyskanie na szkoleniu wiedzy mającej praktyczne zastosowanie w pracy jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego i w działalności gospodarczej jednostek otrzymujących dotacje z budżetu. Normą jest, by uczestnicy szkoleń otrzymywali solidnie opracowane materiały szkoleniowe, aby z efektu szkolenia skorzystać mogli także ich współpracownicy, niebiorący bezpośrednio udziału w szkoleniu.

W pierwszym roku działalności firma zorganizowała 39 szkoleń jednodniowych, 10 szkoleń dwudniowych oraz 3 szkolenia trzydniowe. Udział w nich wzięło 1426 osób, z 506 jednostek organizacyjnych z terenu 9 województw.

Dewiza firmy brzmi: „Doświadczenie uczy”. Na rynku usług szkoleniowych „Empiria” doświadczenie dopiero zdobywa, ale opiera się na doświadczeniu zaangażowanych w to przedsięwzięcie osób.

Newsletter

Znajdziesz nas także na
serwisach społecznościowych

facebooktwitterrss